среда, 4. март 2015.

Moje mišljenje o prirodnim uljima.

                                                 

Morate priznati da niste znali, kao ja, za sve blagodati za koje ga možemo koristiti, da ste pomalo iznenadjeni i možda u neverici. O, znam kako Vam je. 
Možda ni ne verujte svemu što pišem, iskreno ni ja nisam verovala dok sam istraživala, 
ali sad, kad sam počela da ih koristim ( Jer kako da pišem a da ne probam) zaista sam prijatno iznenadjena.
Normalno da rezultate ne mogu videti posle dva, tri korišćenja, ali na primer, još koristim ricinusovo ulje, i kosa mi je zaista porasla za kratak vremenski period, i lepša je, mekanija, gušća, zdravija,  što je veoma dobar napredak, jer koristim peglu za kosu skoro svaki dan, i stavljam ga na trepavice, i po mojoj proceni maskara mi neće biti potrebna za mesec ili dva više. 
Možda za neke stvari ni nemate vremena da uradite, da napravite (maske, piling), ali za proste i male stvari sigurna sam da imate kao i ja.
Ja vikendom eksperimentišem sa nečim o čemu sam pisala, a radnim danima, barem pre spavanja stavim ulje na lice, kosu, telo.
Iskreno, ne bih pisala o nečemu što mislim da nije dobro ili nema efekta, i sigurno ne bi ni isprobavala na sebi. 
Sigurna sam da je i Vama kao i meni, dosadilo da idete redom i isprobavate proizvode kojima se nadate da će Vam pomoći, i trošite para, i para, ili koji Vam pomognu na nekoliko sati, dana  ili najviše jednu nedelju.
Ovo je drugačije.
Prvenstveno, nije ni skupo. Ako pogledate na primer, kokosovo ulje je oko 500, 600 dinara (Teglica, koju možete koristiti mesec, dva, možda i tri, zavisi koliko ga koristite). To jeste velika cifra da bi izdvojili iz svog dzepa za kosu na primer, ali njega ne morate koristiti samo za kosu. Možete i za telo, i  za lice, za masažu, čak i za ishranu o čemu ću tek da pišem. Pa onda na telu možete ga koristiti kao piling, pri kupanju, za depilaciju, pri zatezanju kože, pri sunčanju i svemu što sam pisala. 
Vi ako odete sad u prodavnicu ovo sve nemožete da dobijete za 500 dinara, zar ne?
A ovako ćete manje platiti, imaćete  više namena, uz to da će Vam se isplatiti ali ne na dan ili nedelju već na duži vremenski period, uz to da će Vam ulje zaista pomoći i održavati na primer kosu zdravijom i ako je farbate, peglate ili je na bilo koji drugi način oštećujete.
Ja je peglam, i pre sam sam iskreno žalila samu sebe jer je svesno oštećujem ali volim da je uredna.
Sad nemam grižu savest, a i sad koliko god da je peglam, zdravija je nego pre, nije rascvetana i lepa je, svilena. 
Lice i telo takodje. Koža mi je mekša, zdravija, negovana.
Iskreno, sebi sam lepša nego pre.
Je l' ste bili nekad u situaciji, da sedite kući bez šminke, u pidzami, i dodju drugarice da Vas iznenade i kažu spremaj se izlazimo. Vi se obučete, napravite frizuru i našminkate, i kad se pogledate u ogledalo, pomislite lepša sam bez šminke, i ako je šminka tu da Vas ulepša, ali sami sebi ste lepši prirodno.
 Tako i ovo. 

Možda mislite da sam luda, ali probajte pa će te videti i sami rezultate.
Dame moje, budite lepe i zdrave u isto vreme, nije teško. 

Нема коментара:

Постави коментар