уторак, 17. март 2015.

Maska od kvasca- Rešenje protiv opadanja kose i za brži rast!

Drage, dok sam pisala o postu, tj o maskama za kosu uz pomoć jaja,
 naišla sam na jednu masku, koja je kako vidim po komentarima super.
 Ja je nisam isprobala, jer sam je sada našla, ali budite sigurni da hoću, i to još danas.
Sajt gde sam našla ovu masku, devojka koja je isporobala kaže da se posle prvog nanošenja, vidi rezultat. Kosa joj je dobila sjaj, i da je razlika pre i posle veoma primetna i uočljiva.
Upravo čitam i komentare drugih devojaka koje su probale ovu masku, i iskreno nema ni jedan negativan komentar.
Ovo je vandredni post, jer mislim da je ovo veoma dobra maska,
 jer od 150 komentara, svi su zadovoljni i imaju samo reči hvale.
Želim da objavim što pre, da bi vi, kao i ja, mogli što pre da isprobamo.

Ovo je maska od kvasca -
 idealno i jednostavno rešenje protiv opadanja kose i za njen brži rast

Da li ste znali da je maska za kosu sa običnim kvascem prilično jednostavno, ali i veoma efikasno sredstvo koje čini čuda, čak i sa najzapuštenijom kosom?! Tako počinje tekst, iskreno JA nisam.
Rezultat primene ovakve maske ne samo da je visoko kvalitetan, već je i trajan.
Maske od kvasca, odgovaraju svim tipovima kose i nezamenjive su u borbi protiv gubitka kose i za njen brži rast, što mi se jako svidja, i predpostavljam većini devojaka...
Koristeći maske od kvasca, možemo postići neverovatne efekte. U ovom slučaju, da bi rezultat bio delotvoran, brz i dugoročan, nećemo čekati dugo. Kao preventivna mera i za brži rast kose, maska od kvasca se koristi jednom nedeljno, u trajanju od 10- 20 procedura.
Znači, jednom nedeljno koristite ovu masku, posle 20 pranja od prilike, se pravi pauza od 3 meseca, i posle se ponavlja po potrebi.
Ako je Vaš cilj lečenje kose -  obnova i ojačanje strukture oštećene kose, maske na bazi kvasca treba primenjivati 2 puta nedeljno, u trajanju od 6-8 nedelja. Takodje i ovu proceduru ponoviti za 3 meseca.

Recept


U 1 supenoj kašiki toplog mleka rastvoriti 1 kafenu kašiku meda ili šećera, i dodadati 20 gr svežeg kvasca. Ostavit na toplo mesto da naraste, od 15 do 20 minuta. Zatim dodati 1 žumance.
Dobro promešati sve komponente do ujednačene smese. Ostaviti na glavi sat vremena (najmanje).
Onda, stavite kesu, pa peškir ili kapu, da bi stvorili optimalne uslove za rast kolonije gljivica kvasca. Sa njihovim povećanjem, povećava se koncentracija proteina, vitamina i minerala, koji prodiru u folikulu dlake. Miris, koji ćete osetiti za vreme delovanje maske, nestaje posle pranja, kada se kosa u potpunosti osuši. Oprati kosu malkom vodom, samponom i sa malo balzama.
Uvek možete dodati ricinusovo ili maslinovo ulje. Ja ću dodati ricinusovo..
Masku utrljajte na kožu glave i na celu dužinu kose. Možete koristiti i na čistoj ili prljavoj kosi.
Jedino morate da pazite kad stavljate mleko, da ne stavite puno, jer ako stavite više, može da Vam curi.



Ja kao što sam naglasila, isprobaću je danas, pa ću u sledećem postu javiti dal ima posle prve primene neke razlike. 
Drage, budite lepe i zdrave na prirodan način!
:*

Нема коментара:

Постави коментар