понедељак, 19. јануар 2015.

Ulja za negu i zdravlje

Da li ste znali koliko vrsta ulja postoje i koliko nam mogu više pomoći, nego neke skupe kreme i proizvodi koje kupujemo da bi vodili računa o sebi?
Ja nisam znala, nisam ni pomišljala na tako nešto, dok nisam dobila zadatak, gde sam morala da istražujem i gde sam morala da se informišem....

Sada sa zadovoljstvom želim da podelim neke korisne informacije sa Vama,o kojima možda Vi kao ni ja niste razmišljali a mogu vam puno pomoći...

Na mnogim sajtovima piše ako se jednom proba negovati koža biljnim uljima, teško da ćemo se razočarati i vratiti kremama, takodje, provereno i tačno. Nega kože biljnim uljima daleko je najpovoljniji i najprirodniji način da svoju kožu održite mladolikom, hidratiziranom, čistom i zdravom.

Ukratko o uljima:
Postoje eterična ulja i prirodna biljna ulja.
Eterična ulja su skup prirodnih stvari iz biljaka i dobijamo ih destilacijom. Vrlo su koncentrisana, a kada se koriste samosatalno na koži mogu uzrokovati iritacije.
Prirodna biljna ulja su masnoće dobivene iz ploda, semenki ili drugih delova biljaka. Ova ulja se mogu koristiti u nezi kože i vrlo su delotvorna.
U aromaterapiji se ova ulja često nazivaju baznim jer služe kao baza za dodavanje eretičnih ulja.


E sada, ono glavno i najveći razlog zašto smo ovde...  Dugo sam razmišljala kako da sortiram ulja i njihove podele, pa sam odlučila da olakšam malo pretragu. Sortiracu ih po upotrebama, mislim da je tako lakše jer ako Vas zanima npr.nega tela, nemorate o svakom ulju da čitate koncept, nego samo da nadjete deo za koji ste zainteresovani. Ja ću vam ukratko napisati o uljima, šta sam našla, zašta se i kako se koriste, probajte Vi, probaću i ja, pa da razmenjujemo iskustva a i da pomognemo jedni drugima.

U narednim postovima sledi podela ulja po nameni, nadam se da će Vam biti od pomoći.

Нема коментара:

Постави коментар